Enviament de la compra
Disposem de diferents serveis de lliurament elegibles durant la fase de tramitació de la compra en línia. Les condicions de lliurament seran les fixades pel transportista escollit. Si el lliurament és a Barcelona ciutat o rodalies serà realitzada directament per Detotalborn en un termini mitjà de 48 / 72h des del moment de la compra. Els articles vindran imbalados en paquets de mida adequada i oportú per garantir la seva integritat durant la manipulació i el transport. També és possible optar pel lliurament directa i gratuïta a la botiga de passeig del born 17 a Barcelona. En aquest supòsit caldrà recollir els productes directament a la botiga un cop rebut el missatge de confirmació que la mercaderia aquesta llista per al seu lliurament. En cas de dubtes sobre el procés d'enviament contactar amb el nostre servei d'atenció al client soporte@detotalborn.com
Garantia dels productes
Els productes venuts a la botiga online De tot el Born tenen la garantia minima que marca la llei espanyola vigent en matèria de venda en línia.
Política de Devolució, Cancel·lació i Reemborsament
Les condicions de devolució dels articles adquirits són les regulades per les normes generals de commercio en línia espanyoles que fixen en 30 els dies disponible per realitzar la devolució. Els productes retornats han d'estar en perfectes condicions i embolicats en l'embalatge original. En cas de devolució és obligatori prèviament contactar amb el nostre servei d'atenció al client soporte@detotalborn.com que els donarà instruccions sobre el procés a realitzar. Les despeses d'enviament de tornada dels productes a retornar estan a càrrec del comprador. Un cop rebuts els articles adquirits es procedirà en el termini d'aproximadament 14 dies al reemborsament de la quantitat abonada en fase de compra en el mateix compte o targeta utilitzada pel comprador. En cas de qualsevol controvèrsia entre el comprador i venedor, la referència serà sempre la llei vigent espanyola en matèria de venda online.